pondělí 9. února 2009

V NEMOCNICI TŘINEC BUDE PRŮZKUM SPOKOJENOSTI

Třinec/V následujících třech týdnech proběhne průzkum spokojenosti pacientů se službami a hospitalizací v Nemocnici Třinec. V tomto období mohou přítomné oslovit školení tazatelé společnosti Respond, která průzkum provádí

"Statistická data poskytují celou řadu informací důležitých pro řízení nemocnice. Díky standardizovanému postupu při získávání dat jsme schopni výsledky výzkumu cíleně využít při zlepšování péče o pacienty. Komplexně pojatý průzkum názorů našich pacientů nám ukáže oblasti, ve kterých se nám daří, ale také bolavá místa," popisuje využití výsledků průzkumu ředitel Nemocnice Třinec Zdeněk Jiříček. O spokojenosti pacienta velice často rozhoduje také úroveň hotelových služeb - vybavení pokojů na oddělení, čistota, chutná strava a především vstřícné chování personálu. V Nemocnici Třinec je samozřejmostí kompletní sociální zázemí nemocničních pokojů, prakticky na všech odděleních jsou pokoje vybaveny televizním přijímačem. Zvláště mladší pacienti si pochvalují pokrytí části nemocnice WiFi signálem pro připojení k síti internet. "Ovšem všechny tyto výhody nic nemění na skutečnosti, že ve středu našeho zájmu je dlouhodobě udržitelná vysoká úroveň péče o zdraví všech našich pacientů," řekla mluvčí nemocnice Lenka Franková.



Autor: (mach)

Žádné komentáře:

Okomentovat