úterý 24. května 2011

"HÁDEJTE, KDO JSEM?" - klip o inzulinu, jaký tu ještě nebyl

Dne 10. května 2011 proběhla na internetu premiéra divadelního klipu „Hádejte, kdo jsem?“, ve kterém účinkují přední herci Divadla Na zábradlí s Petrem Čtvrtníčkem v hlavní roli. Tento klip je určený všem diabetickým pacientům v ČR a lze ho shlédnout na http://www.rok1.cz/hadejte-kdo-jsem/
 „Hádejte, kdo jsem?“ obsazený hereckými hvězdami Divadla Na zábradlí je jedinečný nejen svým zpracováním, ale i naléhavým sdělením, které obsahuje. Odkrývá předsudky a mylné představy
o cukrovce a léčbě inzulinem. Poukazuje na důležitost včasného nasazení inzulinu v léčbě diabetu.
Petr Čtvrtníček zde hraje budoucího partnera diabetičky Majdy, která ho přivádí domů, aby se seznámil s její rodinou. Režisérkou divadelního klipu je Slobodanka Radun, absolventka pražské FAMU, která dlouhodobě spolupracuje s Divadlem Na zábradlí.
Klip „Hádejte, kdo jsem?“ je součástí dlouhodobé vzdělávací kampaně, kterou Diabetická asociace České republiky (DAČR) realizuje v ČR směrem k pacientům i odborné veřejnosti. Klip vznikl ve spolupráci s Divadlem Na zábradlí a společností Optima Health.

Název zdroje: Optima Health a.s.

Žádné komentáře:

Okomentovat